Lägesrapport

Hej medmänniskor! Ljudet av that's 70's show matar mina örongångar med godis at the moment, själv sitter jag vid köksbordet och njuter av höstmörkret. (Läs; rensar mammas skafferi på pepparkakor och dricker kärlekste)

Dagen har hittills bjudit på följande:
-en hell of a övningskörning med mamma (Vi kan förkorta det med att hon inte är så pedagogisk...det är mest ett skrik två minuter innan vägguppet 'BELLA, DU MÅSTE SAKTA IIIIIN!')
- en fruktansvärd snabb promenad till bankomaten (där jag konstaterade att finanskrisen har slått till i min personliga ekonomi...men det har nog mest med mitt inköp av en kamera på 6000 spänn att göra, höhö)
- två timmar företagsekonomi B där vi räknade ut prissättning i två timmar. (Hade med mig tre clementiner så jag skulle klara hungern, eftersom frukosten pressades i otaliga timmar innan)
- en outstanding middag som bestod av bulgur, lax och en wonderbar sås! No kidding! Lax är det godaste jag vet!

Nehej, ska hälla i mig lite mer te nu, och fila på en ny design.
Kapisch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0