Gå idiot, gå!


klockan 03:00 förra söndagen, efter rookie! ser ni de lätt sotade hamsterögonen?

Det var länge sen jag var ute och rörde på påkarna. Promenader är faktiskt himla fina sätt att
1. mjuka upp kroppen på 
2. Lyssna på ekot i Sveriges radio
3. Upptäcka hur magiskt allt är på hösten (speciellt när man lyssnar på Coldplay samtidigt)
4. Fundera på saker.

Förresten brukar jag alltid låtsas att jag är med i musikvideos när jag är ute och går och lyssnar på musik samtidigt. Min favorit än så länge är att vända huvudet om i slowmotion och le sådär som de gör på dressmanreklamen. Det ni!

Joggingskorna väntar! Nu ska jag gå ner till stallet och mocka boxar.


Kommentarer
Postat av: anso

du snygga kvinna! =D haha själv brukar ja låtsas att ja e me i en film när ja sitter på t-banan. Och musiken i mobilen e liksom bakgrundsmusiken XD haha

2008-11-03 @ 18:54:20
Postat av: Ek

mkt fin bild. men vad konstigt egentligen. du ska ta på dig joggingskorna och gå till stallet. varför heter det inte gå-skorna. liksom varför måste det heta joggingskor eller löparskor? skor works for me.

2008-11-03 @ 19:23:34
URL: http://emmariem.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

ball design på bloggen tummen upp

2008-11-04 @ 00:53:26
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Ås

Haha. ;) På vägen hem så brukar jag lyssna på Welcome to my life med Simple Plan och låtsas att jag är med i en musikvideo, det blir bäst när det regnar och plus att jag har mina små moves. ;) Haha

2008-11-04 @ 08:42:28
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0