Välkommen hem, Nicke!


kolla vad fiiiiiiin han är!

Åh vad jag är glad just nu! Äntligen äger jag en alldeles egen systemkamera!! Nicke, kommer han döpas till under högtidliga former senare i veckan. Just nu laddar han upp och DET, kära readers, det kommer han behöva! Ojojoj vad jag ska fota! Kan nästintill lova att det blir betydligt mer foton i bloggen! (Det vore VÄLDIGT konstigt annars!)

Nähä, nu ska jag fräscha upp mig några grader och sen invänta lite homies, sen drar vi till Frida i Gullringen för käk och häng! Underbart trevligt!

Kommentarer
Postat av: Ella

D60!!!

En sån har ju jag med ;)

2008-11-09 @ 09:27:42
Postat av: anso

så himla kul! Kan inte du va min fotograf å fota sminkningar åt mig? På ett coolt bellasätt liksom =D

2008-11-09 @ 14:11:25
Postat av: Mäts

Nikon typ rules ;)

2008-11-09 @ 16:16:38
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0