Vi vänder på steken, guys

Det här tycker vi om! När man lyckas vända på en riktig pissdag till något riktigt gött! Jag var såhääär *måttar upp två centimeter med fingrarna* långt ifrån att kasta in handduken och krypa under täcket igen när jag steg upp ur sängen imorse...men nu! Gaaah! Jag vill bara lägga mig på gräsmattan och leta stjärnbilder ungefär! Fast det tråkiga är att jag bara kan två, nämligen stora och lilla karlavagnen. Ibland brukar jag dock låtsas att jag ser de tre visemännen och orion.

Det kan låta ungefär såhär:
- Oj kolla, där är Orion! Ser du den också?
- Öh.....ah!

Jag tror jag ska googla lite på orion. Man kan ju inte gå omkring och låtsas hela livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0