-Tina, eat the fuuud!

Nyss hemkommen från en trevlig evening med Kaj och Mäts in the Mäts mansion! Vi drack konstigt kaffe (jag drack svart idag, vuxenpoints hitåt!) kollade på det bästa ur Napoleon Dynamite och sen såg jag inledningen på Bert, den sista oskulden. Min pälsbeklädda följeslagare var med också, hon fick dricka vatten ur en kopp eftersom Matsi inte hade några skålar (Det märks att det är en ungkarlslya! haha) Vi hävde snickerstårta once more, bara för det är så jäkla good-tasting!

Nu är jag så trött att ögonen kollar i kors på ett mycket psykadeliskt sätt, it's time for läggdags med andra ord!

Kommentarer
Postat av: hon som nu ska krypa till sängs i Cali

Bäll ! Din blogg är för rolig , älskar inlägget om din löptur . Haha sounds gräjt :) Jag ska ny krypa ner te kojs . Saknar dig ! Lame kommentar här och inte direkt så bra svenska men what the fuck . Keep on rocking !

2008-10-08 @ 05:09:30
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: Anonym

napoleon for president XD

2008-10-08 @ 16:55:52
Postat av: Mats

Det skulle vara skoj om din pälsbeklädda följeslagare var Kajsa. Your mom goes om collage!

2008-10-08 @ 19:25:46
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0