Där rök min sovmorgon.

Klockan halv åtta släpade jag upp mig ur sängen. Vääääldigt motvilligt, kan tilläggas. Svepte i mig en snabb frulle, gick och mötte Åstrandh och styrde näsan åt Komvux-hållet. Redo för en hel förmiddag med photoshop! Fem minuter senare meddelades det att lektionen var inställd. (Egentligen började den inte förrän nästa vecka) Damn!
Fast när allt kommer omkring så var det rätt mysigt att få krypa upp i soffan med en kopp te och plugga körkortsteori.

Måste börja komma igång med körningen igen också. Det hjälper faktiskt inte hur jäkla påläst man än är, vet man inte how to do it så blire liksom mycket svårare. (Kloka ord från yours truly)

Nu ska jag läsa Elle, lyssna på X&Y-albumet från Kalltspel och käka GRAHAMSCONES! (med marmelad såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0