Denna dagen, ett liv

Ladies and gentlemen! Det är sovtajm för alla som kallas Bella och jobbar på julmarknad. (Där är alltså jag inräknad) Jag känner mig mentalt torterad av det jäkla snöovädret igår. På två dygn har jag sammanlagt frusit ca 10 timmar sammanlagt. Tänder har skallrat och lidande blickar har mottagits av snälla marknadsbesökare (Det värmer faktiskt...litegrann) Två dagar kvar nu, jag kommer SÅ fixa detta!

Tonight har vi samlat ihop girlsen som fortfarande är kvar i Vimmerby, kollat på idol, käkat popcorn och spelat spel. Riktigt roligt! 

Let's sleep nu för tusan!


Kommentarer
Postat av: anso

vilka va det som träffades ikväll? känns som att alla har lämnat vimmerby =S

2008-10-31 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0