Frukost enligt Bella




Blodapelsiner och ägg, sen adderat med lite rostade mackor (med marmelad) och te. GAH!

Dear Readers! Idag är det (om ni inte redan visste det) Torsdag. Himlen är lika grå som mitt nattlinne och förmodligen så fryser man öronen av sig, bara man öppnar fönstret. Helt normalt alltså. Inga konstigheter! Jag sitter och intar te efter att precis ha glufsat i mig frukosten. Dagens viktigaste måltid!! Fast det kanske kallas brunch egentligen, när man äter vid halv tolv? Whateva'.

Nu ska jag plugga vidare i företagsekonomiboken, har prov vid klockan ett så det är ganska välbehövligt..

Kommentarer
Postat av: KRYCKAN

Mums för blodapelsin!

Men du måste ju testa sushi :D

2008-10-02 @ 16:22:17
URL: http://kryckan.webblogg.se/
Postat av: anso

asså bella, hur gör du för att få frukosten att verka så himla lyxig? själv slänger ja bara i mig två mackor och sörplar mjölk. Inget flashigt där inte...

2008-10-02 @ 20:06:57
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0