Frulle på stan!

Goddagens! Idag har jag inlett dagen med en frulle på epok tillsammans med le girls, helt fantastiskt gott! (Jag är fortfarande uppe i himlen och svävar you know!) Sedan trampades det iväg till komvux för mattelektion, den sista for a while kan man väl säga. Feels good! Jag har fortfarande inga planer för lovet bara...någon smart själ out there som kan tipsa mig om lite sysselsättningar?

Måste få ta i le Kaj så vi kan beställa tickets till nästa big happening - rookie imorrn!

Nehej, nu sticker jag till stallet och rider sålänge, hejpa!

Kommentarer
Postat av: Mäts

Biljetterna är asstora när man skiver ut dom, skapligt fränt ;D

2008-10-25 @ 12:58:43
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0