Glamourösa mejl helt enkelt

Uuuuh, jag sände iväg ett mejl till Glamour på morgonkvisten idag. Skrev om ett pris som jag hade vunnit, och frågade om dom visste när det skulle anlända till postlådan. De svarade glatt (det kändes som det var en glad person som hade svarat iallafall, kanske Victoria Silvstedt? Hon är tydligen gästredaktör där nu..) att vinsten är på väg hem inom snar framtid.

Jag skulle reaaaaaally behöva få hem det nu alltså! Fasen vad det skulle toppa min dag! Givetvis kommer det bilder sen på vinsten! (Om jag kommer ihåg det alltså, hoho!)

Nu ska jag motionsgå ner till stallet!


Kommentarer
Postat av: desiree

jo jag ska också kolla på det :)

heja robin och johan

2008-10-21 @ 13:59:19
URL: http://dessu.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: ja, jag kanske ska berätta? det roliga är att jag aldrig träffat personen, utan det är en tjej vars blogg jag läser och vi känner bara varandra ytligt. så, ganska häftigt endå, att hon gjort så stor intryck.:)



vad är det för spännande du vunnit? :)

2008-10-21 @ 14:44:47
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: anso

å vad e det? vad e det? vad e det?

2008-10-21 @ 18:08:55

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0