Kvällsmat på golvet


en frulle, men nu får den gestalta kvällsmat istället!

Vet inte riktigt hur jag kan vara så förtjust i att sitta på golvet. Det är hur som helst riktigt jäkla bekvämt att sitta i skräddarställning på vardagsrumsmattan och inta god mat (i detta fall ägg och skinktoasts...och te, förstås!)

Kälmar med Kaj idag var awesome! Först letade vi matställe i en timme och sen tog det ett bra tag innan vi hittade ett fik som fixade våra krav (jag var så jävla sugen på morotskaka, så det var det som styrde...) Väl inne på fiket så hamnade vi bredvid ett gäng hysteriskt diskuterande japaner, så vi hörde knappt vad vi tänkte. Sen tappade Kaj sitt latteglas i bordet och då jäklar blev det tyst på dom! Ett par helt otroligt fina chinos (that makes me go gaaaah) fick följa med hem. Tre par örhängen också, mucho användbara! Allt inhandlades på Vila!

Nu ska jag hälla i mig en kopp käresta till (fruktansvärt gott tea, skriv upp för tusan!) och sen krypa ner under täcket. "Råkade" tacka ja till att jobba på ALV's höstmarknad från torsdag till söndag  (vilket ioförsig inte är helt fel, money är alltid välbehövligt!) så jag måste hiva min kropp i säng nu så jag kommer upp i arla morgonstund i morgon.

Auf wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Carola L

Läste ditt inlägg om vattenkokare från Lipton!

Ja, du är inte ensam om att undra om dessa vattenkokare! Fortfarande är det ingen som fått veta att de vunnit (har du kollat in blienvinnare.com ? )

2008-10-30 @ 09:37:47
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: anso

låter som en superbra dag =D

2008-10-30 @ 12:15:49
Postat av: Ante ffs !

okaj för det första, jag gillar bilden ! För det andra, säg hej till tjejen som den 3 december ska skrika sig hes tillsammans med Oasis, performing live ... jag säger då det , what makes you go gaaah bäll !

2008-10-30 @ 19:29:19
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0