Yippie-kay-yay

Jag kan ju börja med att berätta att ni inte ska pilla bort era tangenter för att rengöra under. Det går nämligen inte att sätta dit dom efteråt. Happ, och det upptäckte ju jag förstås efteråt. Inte för att jag brukar trycka på windowsknappen sådär jätteofta, men hur snyggt är det med en glugg i själva tangentraden egentligen?

Jag kanske lät lite uppgiven där i början. På något mystiskt sätt SKA det säkert gå att sätta dit knappen igen, det är bara det att det krävs en professor i teknik (med jävligt långa naglar) för att liksom konstruera ihop det igen. B-e-a-utiful!


Kommentarer
Postat av: Micke

Åh. Man ska typ bara lägga den där. Sedan slår man till med knytnäven. PANG. (sedan är det typ femti procents chans att den sätter sig där igen... annars går det sönder. been there done that, som man säger i england va..)

2008-10-04 @ 19:51:21
URL: http://lagercrantz.blogspot.com
Postat av: Mia

Vad jobbigt.. Var glad att du inte slet upp alla knappar ;)

2008-10-04 @ 21:29:17
URL: http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0