Brända scones och tusen strålande solar

Hey guys! Hoppas ni hade en riktigt trevlig kväll igår! Det hade iallafall jag. Inte för att den blev speciellt vild, men efter att ha tillbringat 7 timmar i stallet så kändes det rätt gött med en stillsam kväll och lite filmtittande. Jennifer (som jag praktiskt taget känt hela mitt liv) kom över och så käkade vi scones och popcorn och drack te. Brända scones, ska jag kanske tillägga. Vi hade så mycket att prata om att jag glömde kolla hur de hade det där inne i ugnen.. (Mästerkocken strikes again!)

Idag är det slappdag till tusen. Halsar english breakfast (tesorten alltså, inte bacon och prinskorv!) och kedjeläser Tusen Strålande Solar. It's goooood! Jag reserverade den på biblioteket. Känns inte det väldigt kulturellt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0