All by myself!


väldigt proffsigt kollage måste jag faktiskt säga!

Alltså, jag lovar av hela min ärliga kropp (jag är världens sämsta på att ljuga, sannerligen) att jag ska dra stockholmshistorier all night long - imorgon typ. Ikväll är jag faktiskt alldeles för fucking trött. Jag sitter och dåsar här vid matbordet. (Vilket får mig att inse att det vore på sin plats med ett skrivbord på rummet, så jag inte behöver sitta här all the time) Ikväll har jag skapat en chailatte. Vispat varm mjölk och häll i mitt nyinköpta chai-te. Det blev helt crazy välsmakande! Fy bubblan vad jag kommer sova gott i min nybäddade säng tonight!

Kommentarer
Postat av: Lé Kaajs

ASSAAAAA, chailatte kväll snart baby!

2008-09-02 @ 13:05:59
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0