Brutal kräftätning

Kvällen slutade i ett enda halvstort kräftkalas. Jag. Mats och Kajsa satt och lät brutala meningar såsom 'kan man bryta av huvudet och äta det där inuti?' och 'ät inte den svarta remmen, det är avföring i!' lämna våra stämband. Sedan käkade vi upp en daimtårta, med lite hjälp från pappa. Jag och Kajsa pikade Mats för att han inte ska på coldplay, och sen berättade han en hel del om sitt nya jobb på Materialmännen. (För dig som undrade; där kom svaret!)

Nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng och invänta the dreams!

Kommentarer
Postat av: THE Kaj

Du att jag ska säga dej att det var SATANS gott kvinna! (COLDPLAY SNART, COOOOOOOLDPLAY SNAAAAART!!)

2008-09-03 @ 09:10:07
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Mats

Aaa, usch vad du hetsar om coldplay. Jag sitter o blir ledsen men du bara fortsätter ;$

2008-09-04 @ 19:31:02
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0