Diabolic Scheme

Idag är jag helt ledig. Skönt kanske ni tänker då, och jao, det är rätt mysigt att inte ha några exakta tider att sträva efter.
 
SKOJA! Dygnet borde ha typ 32 timmar så man hinner med allt roligt! Idag äre köris, en massa ärenden, en hund att gå ut med typ var tredje timme, en häst att rida, ett hushåll att sköta (jag är rätt imponerad av att jag lyckats hålla efter disken så bra som jag faktiskt gjort. Tömmer till och med upp diskvatten AUTOMATISKT numera, gosh!) Sen får man inte glömma att plugga till provet på torsdag, äta på bestämda tider och gå på toan när man känner för det.

Jag ska fasen göra ett schema till mig själv!

Kommentarer
Postat av: emma

MINST 32 timmar!!! haha!

2008-09-30 @ 22:27:37
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0