Ingen annan är utklädd typ.

Asså, sånt här är så typiskt! Tänk er följande scenario: Jag har kämpat med att välja ut den mest golfiga Stig Helmerstilen jag bara kan hitta, lånat pappas slipover och en boomerangskjorta, min syrra har precis använt en halv liter gele i håret på mig för att få till ett manligt backslick (som förövrigt inte var ett dugg smickrande för min fyrkantiga ansiktsform...) och sen fick vi till en snurr någonstans på bakhuvudet också, just as it should be! Jag sitter i bilen, totally ready for some action och så får jag ett meddelande från Frida. Hon skriver såhär:

'Klä inte ut dig! Ingen annan har gjort det typ'

Hehe..


Kommentarer
Postat av: anso

hahahahaha XD jag ska oxå ha en sån fest nån gång men då blir man inte insläppt om man inte är utklädd..för att undvika sånna händelser XD

2008-09-13 @ 10:41:07
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Frida

Hahaha, jag tyckte det var gulligt. :)

2008-09-13 @ 10:54:06
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0