Seriösa bilden


Det här är min seriösa (och lite vindögda) min.

Bloggreaders! Ni har ökat markant på den senaste tiden. (Jag är en apa som glömmer att uppdatera) Jag försöker förgäves lista ut vad det beror på, för något vidare på marknadsföring är jag ju inte. Än, iallafall. Jag tycker hur som helst att det är kanonkul att fler eyes hittar hit!

Idag har jag typ pluggat hälsenorna av mig, gått med hunden massor kilometer och viftat med armarna för att få axlarna att slappna av lite. (Om ni ser en flaxande idiot och en liten svart hund med burrigt skägg så är det förmodligen bara Thea och jag som är ute och rastar våra ben) Sen har jag ätit wraps som pappa gjorde. Hetsätit brända mandlar. (När mandlarna var slut åt jag upp sockret runt om som låg kvar i påsen) Saker man gör på tisdagar helt enkelt.

Imorrn är det obarmhärtig tidig uppstigning som står på schemat, så jag vet verkligen inte vad jag gör vaken nu. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: anso

grymt snygg bild bällz! =D

2008-09-10 @ 22:09:46
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0