Kreativiteten flödar

Believe it or not, men idag kände jag att det kliade i fingrarna av kreativitet. (Och nej, det är inget bokskrivande jag pratar om) Detta, i kombination med att jag var så i i himmelens sugen på något riktigt outstanding gott, gjorde att jag hasade mig iväg till mataffären och inhandlade lite ingredienser till.....*trumvirvel*
*trumvirvlet fortsätter snabbare och snabbare, det är oliiiiidligt spännande*

...eeeeeen tacopaaaaj! *fanfar!*

Den är i ugnen just i detta nu, luktar extremt gott! (Kanske iofs borde gå och kolla den igen, jag vill ju inte att ett blogginlägg ska ruinera hela min matupplevelse denna lördagskväll!)
Vad ska ni käka ikväll läsare?

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Du det lät riktigt gott, du bjuder inte på lite?

2008-09-06 @ 18:05:16
URL: http://theartist.blogg.se/
Postat av: amanda

åh! jag älskar din design. Headern är sjukt snygg!

2008-09-06 @ 18:32:19
URL: http://amndab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0