Ni är bäst!

Åh, igår var en speciell dag. (Inte bara av det faktum att jag glömde blogga..wups!)

Vi var bjudna till Antonia som drar på en sjukt spännande resa till California på söndag. Oh my! Ni kommer kunna följa hennes vardag som au-pair borta i staterna via hennes blogg, missa för allt i världen inte det! Det var både en rolig och tuff kväll. Rolig, eftersom det inte kan bli så mycket annat när goa tjejer slår sina kloka huvuden ihop, och tuff, eftersom det var helt sjukt jobbigt att säga hejdå. Det är bara att tänka postivt, för tänk vad mycket roligt Ante kommer få uppleva!
 
Det är helt galet vad jag älskar er tjejer! Och till Ante vill jag bara säga en sak: TAKE IT AWAY GIRL!

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Det var loveli igår! <3

2008-09-27 @ 13:43:08
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Kaj

Det bästa tjejgänget någonsin! Vi är grymma!! <3

2008-09-27 @ 15:20:14
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0