now we're talking!


nu har jag att göra framöver!

Hoho, gissa vilka som numera kan titulera sig som aktiva körkortstagare?
Kaj och jag! Tänk att det bara skulle ta tre år innan vi fick tummen ur röven och gick och skrev in oss, det är ju alldeles fantastiskt! Nu har vi gett oss fasen på att klara a-fasen innan veckan är slut, och det lär väl inte bli så speciellt kämpigt. (Med tanke på att jag är ledig fram till torsdag klockan ett och Kaj är 'mellan två jobb', så finns det ju HUR mycket tid som helst!)

Så. nästa mission blir helt enkelt att kunna ta sig fram i ett motordrivet fordon på fyra hjul. Det här projektet borde vara i land innan året är slut! Nu går vi all-in på körkort!

Kommentarer
Postat av: anso

Bra tjejer! Kämpa på! =D

2008-09-29 @ 16:53:48
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: amanda

Duktig du är :)

Har hållt på i evigheter känns det som.. är så uttråkad!

2008-09-29 @ 19:50:35
URL: http://dearjamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0