Snickerstårta och beckfilm

Nu ska jag skriva ett rekordsnabbt inlägg. Jag är allt som börjar på skit, framförallt skit-trött. Sen har vi ingen sminkborttagning här hos pappa heller. Är inte det lite typiskt?  Ett tag hade vi inte toalettpapper heller. Pappa råkade köpa hushållspapper istället.. Det konstiga är att vi har typ tre dunkar nagellackborttagning. Mystiskt, right? Det känns ju som toapapper borde vara lite mer prioriterat liksom! Hepp, det är väl bara att vänja sig när lillasyrrans förebild i nagelvärlden heter Gail Devers

Mats och Kaj och jag har ätit snickerstårta och kollat på I guds namn. Den sjukaste Beck-filmen hittills typ, huh! Sen åt vi apelsiner och jag bestämde mig för att jag någon gång ska söka till Idol så ska jag sjunga Beck-låten.
' Aaaaah aaaaaah aaaaaaaaah'

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Så gott det låter med snickerstårta!

2008-09-27 @ 08:43:02
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0