In the stable


foto: lina scheynius

Jag och Kajsa drabbades av akuta kroppsförlamningar när vi hade cyklat ner till stallet idag. Vi var helt utmattade och var på vippen att ge upp ridturen, men vi lyckades motivera tillbaka oss igen. Sen red vi i paddocken, och Kajsa är nog världens duktigaste beginner. (Jag är förövrigt världens brutalaste ridlärare, det skulle kunna bli superroliga sketcher det där!)

Anyhow! Vårt gemensamma mål (som jag bestämde, moahaha!) är att kunna galoppera tillsammans ute i skogen framåt vintern, utan att Kajsa klamrar sig fast och tror att hon ska dö. Ett fint delmål sådär! Sen när tiden är inne så kan vi dra till Island och rida på Islandshästar, vad säger du om det Kaj?!

Nu väntar fredagsmys med goa vänner!

Kommentarer
Postat av: Hästflickan

Jag är fett på Islaaandy Bälla!

Vi kommer sitta på springande heestar i vinterkylan baby :) "learning by doing"

2008-09-06 @ 02:17:23
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: anso

haha ja kan nästan se det där framför mig XD

2008-09-06 @ 09:56:36
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0