Sweet dreams are made of cheese

Hej buddies! Jag tänkte fyra iväg ett inlägg igår, men det blev aldrig av. Jag och Kaj var och inhandlade förnödenheter på Konsum (dvs toalettpapper och mejeriproducts, all you need liksom) och sen blev det postning av lite jobbansökningar. Efter att ha skrapat ihop några vuxenpoints så kände vi för att trycka i oss varma mackor, so we did. Fast utan oreganokrydda. (Det är vid såna tillfällen man inser hur jäkla mycket taste som sitter i de där små torkade bladen) Sen blev det kladdkaka och te också. Vi har förresten kommit överens om att Kajsa inte är laktosintolerant längre. Tills vidare har hon diagnosen IBS eller Gluten.

Iallafall, jag hade en oral presentation in English B today. Det hade gått käpprätt in i the hoods om inte Kajsa hade hjälpt mig med talet igår. Jag är numera expert på Jaltakonferensen. Vem vet, de kunskaperna kanske kan komma till användning när jag medverkar i Jeopardy om sisådär 45 år!

Sen diskuterade vi mycket ivrigt (vi fick stänga dörren in till teverummet så att min syster kunde höra sina egna tankar) våra framtida karriärer som statister. Tänk vad grymt när jag dyker upp i nästa Beckfilm! Eller när Kajsa kommer in på 24:an på Andra Avven och beställer en räkmacka med extra mycket skagenröra! Fatta vad kul!
Är ni lite lätt på idén sådär så kan ni anmäla er på typ statist.nu

Nu blir det, tyvärr, plugg. Once more! Har prov klockan ett i företagsekonomi!

Kommentarer
Postat av: Lé Kaj

TV/filmvärlden here we come baby! Jag vittrar en lysande karriär här Bälla^^ Du är förmodligen (och antagligen) bäst<3

2008-09-11 @ 12:09:08
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: anso

du... ja e redan medlem där XD hade ja inte haft så mycke att göra hade ja definitivt gått på auditions och styrt XD

2008-09-11 @ 16:53:42
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0