Välplanerade tjejer

Aaaah! Äntligen hemma igen! Det är så underbart att dra in lukten av kobajs och se hur stan ödeläggs efter klockan sju på kvällen. (Lägg märke till ironin i den här meningen)

Sanningen är att jag och Kajsa inte alls hade speciell stor lust att åka hem ifrån Stockholm. Vi var väääldigt nära att praktiskt taget skita i att hinna med tåget, men vi beslöt oss ändå för att det kunde vara ganska klokt att ha tak över huvudet i natt. Så vi sprang från gamla stan till centralstationen i princip. Det har nog aldrig tidigare i historien gått så fort att ta sig fram den sträckan kommunalt i Stockholm city. Med någon minut till godo sjönk två svettiga och adrenalinkickade kroppar ner i varsitt säte på tåget som skulle ta oss söderut. (Det var vi alltså. Och vi satt mitt emot en kille som såg ut som businessvärldens svar på Johan Wissman)

Otoppbar känsla när vi satt där på tåget förövrigt. Både jag och Kaj kände oss så jävla oövervinnerliga. Lyckas vi frakta oss själva (inklusive min jättelika sportbag som vägde typ 20 kg) från skeppsbron till centralstation på typ 20 minuter (utan att knappt veta vart man ska) så klarar man nog allt!

Sen kom världens bästa Mats och hämtade oss i Kisa. Vi dunkade Mr Hellström och sjöng så falskt vi bara kunde hela vägen. Wuhuuuu!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag väljer att sammanfatta dessa überdagar såhär:

Gratefullness, top notch och oövervinnerlighet :D

2008-09-19 @ 17:37:06
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Mats

Vaddå falskt? ^^

2008-09-19 @ 19:52:20
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0