Well done!

Jag skulle egentligen befunnit mig i ett klassrum för människor som vill få en ny utbildning nu. (Alternativt människor som går i skolan för att de inte har något annat för sig, som jag med andra ord) Men en rad faktorer hindrade mig, exempelvis:

- Busschaffören tyckte det var jättekul att se hur jag missade bussen och körde i snigeltakt bort mot horisonten (Det var nånstans här som jag kastade mig i luften i slowmotion och utstötte att klagande 'neeeeeeeej')
- Min säng var lite för skön imorse, vilket i sin tur resulterade i att jag fick äta frukosten i kanonfart. (Frukost ska man njuta av, that's it!)
- Jag har en hell of a mensvärk och känner mest för att ligga i fosterställning och tycka synd om mig själv.
- Jag vet nästintill exakt vad vi ska jobba med så jag kan plugga det hemma istället.

Synd att jag missar fikapausen bara.

Kommentarer
Postat av: anso

vikken usel morgon du verkar ha haft =S

2008-09-10 @ 22:15:25
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0