But yes, I'm still running


en pyramid för helskotta!

Jahapp, här sitter jag och borstar tänderna i sängen och filosoferar! Jag kom hem från Kaj för en stund sen, vi stannade och drack te tills att klockan slog tolv och Kaj blev en vuxen kvinna! Ta-daaa!

VILKEN GREJ! Helt plötsligt hade hon snäv pennkjol och gillade sån där engelsk konfekt som alla vuxna gör. Men det värsta är....att jag snart är den enda tonåringen i hela bekantskapskretsen! Waaaaah! Jag vill väl också fylla jämnt och känna mig vuxen! (Även om jag tvivlar på att min mentala ålder någonsin kommer passera 14-årsgränsen)

GRATTIS KAJSAAAAA! Jag ska bara sova lite först, sen jädrar ska du firas!

Kommentarer
Postat av: strid

Va fan ör jag för min :P

2009-08-29 @ 10:50:11
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Ante

gillar bilden ! I like it ö LOOOT !

2009-08-29 @ 22:00:08
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0