Hello hello, I'm at a place called Vertigo




gotlandsbilder baby!


Näe, det blev inget Örsåsa igårkväll. Inga 40-plussare med hästsvans och jeansjacka i hälarna alltså. (Vilket jag ioförsig är glad för, those kind of guys har aldrig varit min kopp te) Istället laddar vi om batterierna och sparar slantarna till Örebro, känner peppen already!

Igår kväll fick jag höppe in (det öppnades en lucka i taket och ner på kassastolen flög...jag!) på Ica några timmar. Älskart! Det gick förövrigt kanoners! Håller de största fingrarna på att det inte dröjer alltför länge till nästa inhopp!

Annars...så sov jag till kvart över ett idag. GÖTT! Givetvis skulle morsan in och prata med mig vid sjutiden precis som vanligt, något som egentligen inte är speciellt passande då mamma alltid tar upp de viktiga "to-do" grejerna inför dagen då. När jag vaknat till (ca fyra timmar senare) är det helt blankt i pallet och jag måste ringa och fråga vad det var som skulle fixas. Hehe, väldigt effektivt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0