Aaaaah!

 

solnedgång. halloumi. min underbara hållning.
Haha, hallååååå!

Idag var det tänkt att Gabriella Eriksson skulle ta tag i sitt liv. Ordentligt. Därför gick jag upp obehagligt tidigt i morse, förberedde mig länge och väl (hallå, jag tog till och med mascara!) och marscherade sedan högtidligt iväg - i riktning mot arbetsförmedlingen. Ah, spännandeeeee tänkte jag och töltade iväg.

Det var roligt i ungefär 30 sekunder. Typ hela kommunen satt ju där med en kölapp i näven! Jag hann kolla igenom alla jobb på hela platsbanken innan tanken slog mig att det vore bättre att gå hem och städa garderoben än att sitta där och uggla. Så jag traskade hem igen!

Efter en kopp kaffe, en välstekt korv med brö' och två mackor var batterierna uppladdade igen! Då stack jag till bibblan och lånade tre böcker om hur hästar tänker (det är ju så att man undrar ibland asså! Men nu ska vi ta reda på det! Någon som vet om det finns en liknande bok som handlar om killar?!) Lyckades även med bedriften att lämna in min trasiga ridstövel på lagning...något som borde gjorts för typ ett år sen, men vafasen!

...så på något sätt kan man väl ändå säga att jag tagit tag i mitt liv. Vem kan leva ett värdigt liv med en trasig ridstövel liksom!?

Kommentarer
Postat av: kaj

hahah!om hur killar tänker... vi borde kunna skriva en bok bella:O efter 4 år av analys har vi en hel del information liksom ;)

2009-08-31 @ 18:17:43

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0