Now my feet won't touch the ground

Haha! Jag var hos Kaj tidigare idag. Efter att ha ätit en perfekt bakad hallongrotta samt spejat i nya numret av café (Howlin Pelle har aldrig varit mer good-looking) så kopplade vi in left right left right left-skivan (live-skivan man fick på konserten i lördags) i surroundljudet och hoppade omkring som galningar. SÅ JÄVLA BRA!

Nu är förresten en stor del av mina favorittjejer på Öland och lever livet i Stridens sommarstuga. Hoppas ni har det fruktansvärt bra tjejer, imorgon kommer jaaaag!

Haj!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh då måste jag spana in Café då :)))

2009-08-26 @ 17:23:56
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0