I heard it through the grapevine




några bilder från helgen! yehaaa!

Helskotta! Nu är det bra några dagar kvar tills sommarjobbet tar slut och jag sticker på semester med vännerna! JAG LÄNGTAR IHJÄL MA! (Det vore ioförsig väldigt typiskt mig ifall detta scenario faktiskt skulle inträffa - någon gång måste väl någon ha längtar ihjäl sig, eller?!)

Idag (tekniskt sett; igår) läste jag ut Gynnings och Emma Igelströms självbiografier. Jäkligt bra! Gynnings liv påminner faktiskt väldigt mycket om mitt eget. (Exempelvis så har vi båda fyra stavelser i förnamnet...och det är förövrigt det enda jag kommer på...) Igelström måste haft en sån otrolig träningsdisciplin, helt sjukt! Tänk er själva att träna 6 jäkla timmar om dagen!!! ...det är ju två sagan om ringen-filmer!

Nähä, nu ska jag sleepa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0