walk this wayayayayayayay (som gulletussan hade sagt)

Om ni undrar vad det är för jädra stolpskott som varit inne och petat i kodmallen...så är det jag. HÄJ!

Idag har jag övningskört till mormor och tillbaka, 12 mil bah' sådär! Det gick faktiskt bra! Eller ja...hyfsat...beroende på om man frågar mamma eller mig...men detta råkar vara min blogg! Därför ger jag mig själv fyra toasters för bilfärden! Kanonkul! Superskoj!

Annat att rapportera: jag har blivit så jädra beroende av kräftost. Vilken last! Den kostar för jösse namn 27:90 kronor STYCKET! Ska jag vara riktigt ärlig så känner jag för att rusa ut i köket och tömma hela tubens innehåll rakt ner i matstrupen i detta NU!

Men man vill ju inte verka neurotisk liksom..
..så jag tänkte hålla mig tills jag skickat iväg inlägget.

NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0