Det blir en sommar i Hultsfred igen!


två bilder från hultan 2007...första och enda gången på campingen so far

Alright, tänkte sammanfatta mina senaste dagar i några rader. Är du ägare till ett ögonpar och inte vet vad du ska göra med de små liven....läs för guds skull!

I lördags var jag, halva släkten och halva Södra Vi på 50-årskalas. En fantastisk upplevelse! Vi knaprade italiensk buffé, drack öl, lyssnade till tal och diggade i takt till livemusiken som fanns på plats. Jag tog en del bilder under kvällen och hade världens ångest över det faktum att jag inte hade 1. stativ 2. ett zoomobjektiv. På minneskortet återfinns med andra ord i princip 150 darriga skuggfigurer i full färd med att bugga. Hur som helst, när jag räddat det som räddas kan så kanske det kommer upp ett gäng bilder här.

I söndags vaknade jag pigg som en lärka (not!) och mockade i en imponerande takt. Sedan stod fika med flyttgubbarna (Mamma, Tobbe, Morbror Lasse och Jerry) på schemat. Inte för att jag är så involverad i att flytta, men det finns väl inte en människa som tackar nej till fikabröd och kaffe...right?

Helgens höjdpunkt kom när jag fick skjuts de 50 metrarna till Kajsa (I know I'm lazy) Det kändes GÖTT och lite konstigt men samtidigt som världens naturligaste grej att knacka på den kvinnans dörr! HON ÄR HEMMA IGEN! Det firade vi med en jäkla massa julfika...(jag åt ingen middag på hela den dagen, så mätt var jag!) Senare på kvällen ankom ett sms där Kaj meddelade att våra Hultsfredsbiljetter var utskrivna och klara. YES!

Där har ni ett stycke kvalitetshelg! Nu ska jag ladda batterierna inför kommande två arbetsdagar med att söva! Haaaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: KAJSA

helt crazy brååå känndes det när du knackade på dörren med! :D längtar till hultan nu för övrigt, och feijna bilder bellaaaa!!

2009-12-22 @ 00:28:12
Postat av: Ante

Å vilket mysigt inlägg ! Härligt att ha Kaj tillbaka och gött med fika :) Vi ses den 25 hoppas jag :) Puss o kram !

2009-12-22 @ 22:52:28
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0