Dom hade mycket att säga, men vad var det dom sa?

Yes! Har haft en riktig slappardag och inte ansträngt mig mer än nödvändigt. För att förstärka den meningen lite ytterligare, meddelas härmed också att dagens outfit bestått av pyjamasbyxor med blåa älgar på och söndertvättad hultsfredströja. Väldigt tilltalande!

Och nuuuuuuuuu......ska jag krypa ner under täcket och invänta en sprillans ny vecka. Världens bästa vecka dessutom, för i slutet av veckan kommer ett gäng underbara vänner hem från Norge! YABBADABBADO!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Förlåt igen att jag inte svarat på alla kommentarer, men jag är fortfarande sjuk så jag har helt enkelt inte orkat gå igenom alla och svara.



Jag hoppas i alla fall att allt är bra med dig, och att du får en trevlig vecka :)



Leonard

2009-12-14 @ 17:49:19
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0