Updetjar lite

Hej fellas! I förrgår var jag så fruktansvärt PEPP PÅ ALLT! Sova var det sista jag ville göra! Hahaha helt sjukt! Jag längtade efter sommaren 2010 (som kommer göra lång näsa till alla tidigare somrar och bah "HA! DÄR FICK NI!") och efter våren som snart kommer! Och så tänkte jag på allt megadunderroligt som jag fått uppleva hittills i mitt liv....och då har jag bara levt i 19,9 år!

Allt startade när jag skulle knåpa ihop ett virtuellt peppningsbrev till Kaj i Norge. Ju längre peppningslistan blev, desto mer peppad blev jag! Det slutade med att jag låg sömnlös i flera timmar, oerhört lycklig (och lite förbannad på natten som aldrig ville ta slut) och pepp på allt som ligger framför våra små mänskliga tassar!

YEAH!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Säg som Strid du. Kanske blir ännu ljusare. ;)

2009-12-02 @ 18:09:13
URL: http://doolfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0