Looks like nothing gonna come my way

Ah jag är helt nerkärad i soul just nu! Favoritlåten som går på repeat i mitt rum den här veckan är Otis Redding - (Sittin' on) the dock of the bay. HELLO! Jag sitter och gungar i en sävlig takt till den här låten hela dagen lång! Lyssna HÄR.

Igår hade jag körlektion innan solen hade gått upp. Det gick jättebra! För en gångs skull blev jag godkänd på momentet, kändes som en miniversion av att ha klarat kortet. YES! Sedan mötte jag upp Fridolf och sedan tågade vi till Kalmar. Fruktansvärt mysigt! Vi handlade julklappar (åt oss själva mestadels) käkade på donken, Chicken Tasty kittlade smaklökarna något himmelskt! Sedan lyckades jag med bedriften att glömma väskan på stolen...ingen är väl egentligen förvånad. Vad som förvånade mig var dock att den stod kvar när jag kom på att den saknades en kvart senare. Dagens glädjefyllda ögonblick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0