Då och nu

Hej guys! Hoppas eran helg har varit awesome! (Den är ju inte slut än förvisso...har ni haft en skithelg så håller jag tummarna för att "det tar sig" idag, som man brukar säga..) Hur som helst! Jag ligger nerpackad under täcket med en näsa som vägrar minska på snorproduktionen och ett huvud som känns ohyggligt tungt. Att det är en förkylning som brutit ut råder det ingen som helst tvekan om!

Igårkväll var min vän Jennifer här och käkade varm ciabatta med ananas, skinka och ost. (Vi hade egentligen tänkt inhandla lite fler ingredienser, men affären stängde tidigare än befarat, och kioskens utbud av råvaror är inte det bästa; tre svettiga gurkor från november och två skrynkliga tomater..) Istället inhandlade vi godis, läsk och popcorn för hutlöst mycket pengar! (Jag kommer inte ens skriva ut beloppet här! höhö) Beredda på en del sockerkickar, knatade vi hem och kollade Melodifestivalen (Petra Mede är bäst!) och därefter blev det en Wallanderrulle. (Låter som en maträtt..det var det inte..)


Kommentarer
Postat av: ansoo

Jag klarar inte av Petra Mede. Tycker inte att hon är ett dugg rolig. men ni verkade ha en bra kväll =)

2009-02-08 @ 20:56:01
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag håller med Anso, palla Petra Mede i 5 program till, men man får la slå av öronen när hon pratar. =P

2009-02-09 @ 11:09:41
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0