Den där Brandon

Enligt den här fanclubssidan så har sångaren i The Killers en mycket tilltalande filmsmak. (Yepp, jag kan med all säkerhet meddela att Napoelon Dynamite är en av de roligaste filmer jag sett...ever!) Det står också att han sägs ha skrivit låten The list till hans fru Tana (som han förövrigt gifte sig med på en strand på Hawaii, gaah!), medans Mr Brightside är tillägnad ett ex som var otrogen mot honom. Dessutom har han haft upprepade problem med halsmandlarna...om ni ville veta alltså. (Det ville inte jag)

Förövrigt så måste jag bara flika in att Brandon Flowers är en av ytterst få i världen som klär i mustasch!


bild lånad härifrån

Kommentarer
Postat av: Le Mäts

Då fixar du lite folk o följer med mig o Stefano till Värmland i sommar i sommar. Det är ju inte helt klart, men om vi har råd så blir det av. Jag känner lite annat löst folk som ska dit, så vi har folk att åka med ^^ Tänk vad perfekt, när man kommer hem därifrån så är det bara att fortsätta till Hultsfred, två festivaler på typ en vecka ;D Och angående bloggen. Jag orkar inte med sånt trams längre, så himla jobbigt att skriva. Jag hade mest bara bloggen för att fixa brudar, men nu när det har fixat sig på den fronten känns bloggen rätt så sekundär ;P Känner man sig tvungen att skriva blir det bara fel och utan känsla, det ska komma spontant. Det är som när jag skulle skriva ett kärleksbrev för några dagar sen (ja, jag håller på med sånt). Först kände jag mig tvungen att skriva och då blev det helt fel och utan känsla. Sen stängde jag av hjärnan och gick på känn, vips så gick det mycket bättre. Så tänka när det gäller livet också, gå på känn.

2009-02-02 @ 14:00:30
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: kim

GOSH!

2009-02-02 @ 17:29:38
URL: http://kimgunnarsson.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0