Kaching!

Väääääldigt trevlig kväll! Emma hade gjort världens godaste bröd som vi knaprade i oss, så glatt! Sen hann jag se några dansmoves på Let's dance, innan det var dags att klappra ner till bussen. Klappra ja! Jag har typ 3 centimeters klack på mina secondhandfyndade boots, och ändå kan jag inte gå normalt i dem!

Nu sitter jag här i en nybäddad säng och tänkte slänga ögonen på Stormen! Själva serien alltså. Jag funderar nämligen på om den är bra...och det finns ju inget bättre sätt to figure it out, än att titta på det! Har världens största mugg med chaité och en minst lika god farmorsbulle bredvid mig, så detta ska nog gå vägen!

Sov gött!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Tack :) Ja jag tror nästan de blir så att jag åker ner till Norrköping, hoppas på de hehe.

Ha en fortsatt trevlig helg :)

2009-02-07 @ 14:29:21
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0