Mysteriet med den ömmande kroppen

Jag har en hiskelig muskelvärk idag! Tänk er som ett bälte runt midjan, skinkorna och nedre magmusklerna...huh! Undrade plötsligt hur det kom sig att mina såkallade muskelgrupper strejkar idag, så jag gjorde en liten lista över vad jag kan tänkas gjort det senaste dygnet och körde uteslutningsmetoden.

- Har jag krystat ut en unge? Njae..
- Har jag klämts mellan två aggressiva noshörningar? Inte såvitt jag kan minnas..
- Har jag sovit i positionen "fällkniven" inatt? Absolut inte! (Det skulle jag nämligen aldrig orka, ha!)
- Har jag på något konstigt vänster befunnit mig i något slags marathonlopp? Nej, inte det heller..

Sen kom jag på att jag red på en bockande (yeeee-haaa!) islandshäst (iklädd mjukisbyxor...inte hästen alltså, utan jag!) igår. Så var det ja!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: syster fyllde arton så det var väl dey! :D

2009-02-02 @ 22:01:03
URL: http://granfeldt.blogg.se/
Postat av: ansoo

haha XD du e för rolig

2009-02-02 @ 22:59:50
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0