Överkänslig?

Jag såg på Click förut. Filmen där Adam Sandler får en fjärrkontroll som kan styra hans liv totalt. (Det vill säga; skruva ner volymen när hunden skäller, snabbspola tråkiga middagar och förvränga rösten på sin chef..för att nämna en liten tiny part)

Förra gången jag vilade ögonen på den så drabbades jag av akuta krokodiltårar, och hulkade mig av sorgsenhet halva filmen igenom (när det börjar gå utför, vill säga) Det var HEMSKT! Och..det blev samma effekt idag. Trots att jag hade vissa störande objekt i min omgivning (hundsnarkningar bland annat) så skulle mina tårkanaler rent teoretiskt fungera som bevattningssystem i öken. Är jag hysteriskt överdrivet känslig eller ÄR den sorglig på riktigt? Någon som känner sig manad att avlägga en åsikt?

Jag får nästan återfall nu när jag tänker på den.. bäst att tänka på något annat! Bananer, kanske?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

jag trodde...det var en..komedi? ;D

2009-02-13 @ 09:07:47
Postat av: Sneda laxen

När jag läste Click trodde jag att du menade nått helt annat :O

2009-02-14 @ 15:49:38
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0