Nu är det kört!


verrry tasty! (sägs med rysk brytning)

Readers! Nu har även jag drabbats av bloggarsjukan. Jag kan nämligen inte njuta av mat och fika om jag inte får föreviga det hela med kameran innan jag sätter tänderna i de ätbara alstren. Vart ska det här sluta?
-
'Mamma vi är jättehungriga, det var åtta timmar sen vi åt!'
'Täpp till kakhålen nu ungar, mamma ska bara ta trettio kort på köttgrytan och makaronerna!'

Den dagen, det problemet, som jag brukar säga. (Fast det har jag väl egentligen aldrig sagt..men jag ska börja med det!)

Kommentarer
Postat av: Umma

Min mormor blir galen på mig när jag är där och fikar eller äter något. Ska alltid fota minst 30 bilder i olika vinklar innan vi får sätta tänderna i det. Kan bli farligt det där ;) Men det du åt såg jävligt gott ut. Vaniljhjärtan är favoriten av gammaldags kakor, helt klart. (Plus i kanten för sylten)



Jag tycker du ska vara all over the place på konserten. För att slippa beslutsångesten liksom.

2009-02-21 @ 18:48:00
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: karin

HAHAHAH det problemet känner jag igen x) och Hives ja! :D nu är det sjukt nära! Nje jag ska inte mingla med en mingeltallrik :P det känns lite för sofistikerat för mig :D hah men fan va fränt om man råkar mingla förbi typ pelle eller arson :O:D

2009-02-21 @ 19:05:31
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: anso

hihi XD du kommer bli coolast morsan ever när du får barn

2009-02-22 @ 13:58:08
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0