världens bästa svensson!


bella och kaj goes hiveskoncert! yeaaah! "vi ler och ser sansade ut kaj"


och här rann bägarn över! haaaaaaaajvs!

Nu har jag suttit i fem minuter och försökt komma på något klokt att skriva här. Men hallå, det står ju helt stilla! Så jag låter bilderna (med världens bästa Kajsa!!!) säga sitt! Jag vet inte hur många hallelujamoments vi hade den där dagen, 13 juni 2008. 103, kanske?

Sen vill jag passa på att hälsa till Emma och Emma som förhoppningsvis anlänt till United States & Antonia nu! WAAAAH!

Godnatt readers!

Kommentarer
Postat av: Lé Kaj

haha! vi hade minst (MINST) 103 moments den fredagen, kanske 104 till och med! Att ta kort innan hives är förmodligen en av världens bästa traditioner :D den 26/3 kör vi igen bella! DU ÄR BÄST!!

2009-02-10 @ 10:24:46
Postat av: emma & emma

yes - we are here :) aaaaand we löööööv it!

2009-02-10 @ 17:24:31
URL: http://emmastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0