Vuxenpoints, helt klart!

Aaaah jag är så stolt över mig själv! Proppar i mig tomater (jag som inte ens GILLAR tomater! Då fattar ni liksom vilken extrem situation jag är i!) Okej här kommer... (uuuusch! fick precis en superäcklig tomathalva i munnen! *skrynkelansikte* okej, let's continue!) listaaaan över vad jag åstadkommit idag! (Dom bra sakerna)

- Bokat tid för min första körlektion! Big steeeep!
- Lämnat in cv på konsum! Världens nervösaste kvinna, men HA! I made it!
- Skrivit halva bokrecensionen av Snabba Cash.

Jäklar i min lilla låda!

Kommentarer
Postat av: ansoo

wuhu! o vad bra det låter! nu e du på g =D

2009-02-05 @ 19:52:40
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0