Dra mig på en liten vagn!

Oj! Husmodern Bella har äntligen en liten ledig stund! (Okej, egentligen inte, jag har hela rummet kvar att städa och så ska jag ringa min fina mormor, men jag TAR mig tiden att sitta här lite, så det så!)

En liten (stor, menar jag!) lista på vad jag har gjort idag;
- dammsugit hela undervåningen (och haft sönder en julgranskula..jepp..)
- ringt och beställt hovslagartid (Wille kan ju inte göra det själv..än)
- fixat skivan med balbilderna till några kompisar (äntligen!)
- diskat (jag älskar lukten av äppeldiskmedel!)
- druckit kaffe (outsidern på listan..men det är vuxet så jag skrev med det ändå!)
- brännt en beckfilm till mormor/alternativt min syrra som ligger däckad i feber (gud vad snäll jag är!)
- kört igång en tvätt (bara inte pappas vita skjorta blir rosa...)
- håll igång brasan (det inkluderar att hämta ved i garaget)
- försökt komma in på coop forums topplista i memory (jävligt svårt men jag ger mig inte!)
- gått med hunden två gånger (i snö dessutom..extra jobbigt!)

ta-daaa! *fanfar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0