Now it's all over you know!

Herregud! Idag rullade jag ur sängen vid kvart över tre! KVART ÖVER TRE!

...jag vet inte om det kan ha något att göra med att jag och Kaj drack te efter hemkomsten från Hultsfred. Efter det kände jag inte riktigt för att gå och lägga mig (oklart varför) Tillslut släpade jag mig ändå i säng, klockan kvart i sex. Well done!

-
HÖRRNI! Jag vill ha meeeer festival! Allt har varit så jäkla underbart!!!!! Killers var det bästa på år och dagar, the boys var något av det snyggaste evööör, och aldrig tidigare har smålandsrullarna varit så tasty!

DET KOMMER ETT FESTIVALINLÄGG SENARE! Nu ska jag röja i svinstian, cykla till hästen och ta det piano. HAJ!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Såklart jag menar dem svartvita herrarna !

Efter att blivit deppad över att fått meddelande om att jag får åka festivalbussen te sonisphere gratis (dock för sent meddelat eftersom jag inte sparat slantarna och hinner inte få lön innan dess till biljetten) så räddade Fagersta posten mig med att dem ska spela i Fagersta , utan kostymer (!) och bara covers och dem döper om sig till Thiefs (fast hives finns ju fortfarande kvar) .

2009-07-12 @ 20:32:45
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Sir Mats

(Jag har träffat Markus Krunegård)

2009-07-12 @ 21:37:55
Postat av: Kim

(Jag har intervjuat Markus Krunegård)

2009-07-14 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0