Mitt hjärnkontor är stängt, men lämna gärna ett meddelande

Tjena fellas! Just nu äre mest work, mat och sömn som hägrar i de bellianska kvarteren. MEN, det funkar! Det är ju inte för en lång, lång tid, redan på torsdag är jag en ledig kvinna! JA! (och på lördag blir det GÖTEBORG!!!!!!!)

....Igår var jag förresten på fest hos snygg-Ivona! Det var kanonkul! På något konstigt vänster spenderade vi större delen av festen på köksgolvet, där de största samtalsämnerna var kunder, mensvärk och The United States. Jag och Eken hade ett PLU-kodsbattle utan dess like! Den gamla konsumveteranen gick dock segrande ur striden.


här kommer en liten amir-min, håll till godo!

Kommentarer
Postat av: konsumveteranen

tack för en god match. men du har duktigt duktig faktiskt.. :) för mig tog det lång tid. hahaha kul och kallas konsumveteranen.. haha!

2009-07-28 @ 16:30:49

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0