Sovmorgon! (med betoning på sov)

Aaaaaaah! Idag har jag sovit hur länge som helst! Klockan tio placerade syrran ut hundgodisar på kittliga ställen (främst i halsområdet) som sedan doggen sökte upp. Kunde ha varit en blixtvakning, men icke! Jag låtsassov vidare (är extremt begåvad när det gäller sånt!) och satte inte tassarna i parkettgolvet förrän KVART I TOLV! HA! Då jag i två dagar tvingat upp mig själv vid kvart i sex, så var det ytterst välbehövligt!

Ah just det! Igår var det en liten julafton hos familjen Eriksson. Becca agerade jultomte och gav mig en trasig egyptisk temugg (den ska lagas inom kort alltså!) och ett egyptiskt armband.Tackarrrrr!

Hehe, den slutgiltiga sanningen om att mitt pigment spelar i en annan division än syrrans:
Becca visar en bild på mig och henne för en egyptier, då jag precis tagit studenten. (Hade jobbat upp en skaplig bränna tyckte jag själv)

- Who is that?!
- It's my sister
- Oh, she's very....white!

Kommentarer
Postat av: anso

snacka om sovmorgon hörrö bälla. men det e du värd tycker jag =D

2009-07-01 @ 19:26:18
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0