Lazy tjej!


soldyrkar-fanny! livet på en pinne!

Haj chicas! Ligger i horisontalt läge i sängen och laddar inför tidigt jobb imorgonbitti, genom att käka omsorgsfullt utvalt godis och läsa veckorevyn - heck yes! Känner hur energin pulserar genom kröppaa! (En del ironi där jaaa....he-heee)

Ja just det! Idag har jag namnsdag! It's Christina, baby! Hade det inte varit för de två presenterna som trillade in så hade jag förmodligen totalglömt den "viktiga dagen".

Dagens presentskörd:
-ljusblått enormt badlakan ("det kan ju vara bra och ha när du ska bada, Bella!")
- en spargris i form av en minibeetle (jag tänkte till körkortet och sådär, Bella!")

Haha! Mamma är så konkret i sitt tänkande! ...asså det är ju positivt egentligen! Börjar hon ge mig "tårtor som man kan gå in i" och "frisk skogsluft på glasflaska", då kan man börja oroa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0