Kan jag gå med dig hem från bussen? Kan vi mötas på bänken där vi delade den första folkölen?

Igårkväll kom Kajsa på den briljanta idén att samla ihop ett gäng tjejer och dra till Harrys. Jag var inte sen att haka på! Det är lite min grej faktiskt, när jag tänker efter. Jag "hakar lätt på". Det är det som är så smidigt när man är någonstans med Kaj! Går hon före mig så kan jag på ett smidigt sätt bara säga "jag tar samma".

...förutsatt att jag vill ha samma, förstås. JAG HAR JU EN FRI VILJA! JA!

Hur som helst! Efter lite uppladdning hos Striden, spatserade vi sedan glatt ner Harry, som Åsa skulle sagt. På något konstigt vänster hade tre av oss outfits som såg i det närmaste extremt synkade ut. Som om vi hade ringt varann innan och bestämt?! (Det hade vi alltså inte...slutade upp med det i årskurs 3)

Väl på plats hade vi sköj! När Anso anlände höjdes stämningen ytterligare! Spexigheten var på topp! Jag wailade som Gulletussan hela kvällen, kanske lite opassande då det var karaoke och jag inte hade micken...(en jädra tur det!) Sedan avrundades kvällen med en härligt uppfriskande kebabtallrik på en parkbänk mitt emot kyrkan. Håkanstämning! (Det var då vi sjöng låten i rubriken)

Tack för en grym kväll girls! Ni är alla positiva superlativ i världen!


Kommentarer
Postat av: anso

det var en himla kul kväll! ångrar inte att jag åkte ner till er =D

2009-06-18 @ 22:37:26
URL: http://missanso.blogg.se/
Postat av: Kajutan

"bella" kan vara ett nytt adjektiv för hälvättesbra! (min chef klagade btw på att det hade varit "ett jäkla härj" utanför hennes lägenhet runt två igår natt. ojdå) ^^

2009-06-19 @ 00:42:25

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0